• קיום מינמלי בים מקסימלי

    מפגש על המזח עם ענת ועמוס רביב


  • יום שישי 20.9
    15:00

    מרינה תל אביב

בואו לשמוע על מחקרים פורצי דרך ולפגוש אנשי ים מעוררי השראה בסדרת הרצאות בנושאי ים ושיט במסגרת פסטיבל “תל אביב-יפו חוגגת ים Sail Tel Aviv”.

קיום מינימלי בים מקסימלי: הרצאתם של ענת ועמוס רביב המקיפים את העולם בסירת מפרש כבר שבע שנים.

בואו לשמוע את סיפורם יוצא הדופן של השייטים ד”ר עמוס רביב ואשתו ד”ר ענת רביב שיצאו למסע חובק עולם בספינה קטנה בים. במסע שנמשך עד עצם היום הזה התמודדו השניים עם אתגרים שונים שהציבו להם הים והטבע ודילגו בין תרבויות, יבשות ושפות. במהלך ההפלגה כתבו שלושה ספרים שתיעדו את מסעותיהם.

 


האירוע בשיתוף:

בתים מבפנים. סופשבוע של בתים פתוחים בתל אביב-יפו. 100 שנה לבאוהאוס. 19.9 עד 21.9

 


תל אביב חוגגת ים – Sail Tel Aviv- yafo פסטיבל הים של תל אביב חוזר ויתקיים ב-20-21 בספטמבר לאורך רצועת החוף, עם מגוון פעילויות ואטרקציות באווירה ימית וחופית. האירוע ייערך ביוזמת חברת אתרים ובשיתוף עיריית תל אביב-יפו, הפורום לקידום השייט ומועדוני ספורט ימי.

כמדי שנה, יכלול הפסטיבל משט גדול ומרהיב של כ-150 כלי שייט מסוגים שונים שיתקיים ביומם השני של האירועים- יום שבת 21 בספטמבר בשעה 12:00. המשט יפליג מצפון לדרום ויחלוף על כל חופי העיר במשך כשלוש שעות. עוד במסגרת Sail Tel Aviv- Yafo, מגוון רחב של פעילויות ספורטיביות ימיות להתנסות הקהל הרחב: סיורים, סדנאות, הרצאות, אטרקציות לאורך החופים ועוד.